Tjenester

Strategi og merkevare

Hvordan vil du bli oppfattet og hvilken posisjon ønsker du å ta? En merkevare er summen av markedets tolkninger av dine budskap. Det er flere faktorer som bidrar til å bygge merkevaren du ønsker – enten du har et nyetablert selskap eller et større konsern. Vi tar alltid utgangspunkt i din merkevare i all kommunikasjon, og her har vi samlet hovedkategoriene som bidrar til å forme posisjonen du ønsker å ta.

Merkevarearkitektur

Design og kommunikasjon

Mennesker reagerer automatisk og ubevisst på farger, fonter og bilder. Sannsynligvis bruker du under sekundet på å avgjøre om en hjemmeside er relevant for deg eller ikke. Derfor er en god profil og et godt design avgjørende for å bygge en merkevare med korrekt etterlatt inntrykk.

Markedsmateriell
Årsrapport
Nyhetsbrev
Innholdsproduksjon
Sosiale medier
Messekonsepter / events

Salg og konvertering

Med dagens teknologi bør det være en selvfølge å se markedsavdelingen og salgsavdelingen under ett. Målet med god markedsføring er ikke bare bygge å merkevare, men å skape relevante leads og gode konverteringer til salgsavdelingen.

SEO
Nettbutikk

Eiendom

Eiendomsmarkedet er ikke like enkelt som før, og konkurransen om interessentene har aldri vært hardere. Det har derfor aldri vært viktigere å investere i riktig teknologi og godt materiell for å tiltrekke seg riktig kjøpegruppe . Les mer om hva vi tenker om markedsføring av eiendom.

Prospekt
Markedsmateriell