Hvordan vil du bli oppfattet og hvilken posisjon ønsker du å ta? En merkevare er summen av markedets tolkninger av dine budskap. Det er flere faktorer som bidrar til å bygge merkevaren du ønsker – enten du har et nyetablert selskap eller et større konsern. Vi tar alltid utgangspunkt i din merkevare i all kommunikasjon, og her har vi samlet hovedkategoriene som bidrar til å forme posisjonen du ønsker å ta.
Mennesker reagerer automatisk og ubevisst på farger, fonter og bilder. Sannsynligvis bruker du under sekundet på å avgjøre om en hjemmeside er relevant for deg eller ikke. Derfor er en god profil og et godt design avgjørende for å bygge en merkevare med korrekt etterlatt inntrykk.
Med dagens teknologi bør det være en selvfølge å se markedsavdelingen og salgsavdelingen under ett. Målet med god markedsføring er ikke bare bygge å merkevare, men å skape relevante leads og gode konverteringer til salgsavdelingen.
Eiendomsmarkedet er ikke like enkelt som før, og konkurransen om interessentene har aldri vært hardere. Det har derfor aldri vært viktigere å investere i riktig teknologi og godt materiell for å tiltrekke seg riktig kjøpegruppe . Les mer om hva vi tenker om markedsføring av eiendom.