Kampanjer

En Finn-annonse er sjelden nok for å selge ut et eiendomsprosjekt. Vi har lang erfaring med effektiv markedsføring av små og store bolig- og næringsprosjekter og hjelper deg fra A til Å.

Erfaringsmessig bør man beregne mellom 20.000 og 50.000 kr i markedsføring for å få solgt en enhet i et boligprosjekt. Vi utarbeider forslag til medieplan med tilhørende budsjett til hver kampanjeperiode og kanal. Etter godkjenning sørger vi for gjennomføring av planen, ofte i nær dialog med megler.

I boligprosjekter er det naturlig å tenke et kampanjeløp i fire perioder:

Avhengig av målgruppe er det naturlig å tenke et spekter av kanaler: både fysisk og digital avis, finn.no, sosiale medier, bannerannonser, film og innholdsmarkedsføring.

Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg med å få ditt neste eiendomsprosjekt til å fly? Kontakt Hugo for en uforpliktende prat.