En Finn-annonse er sjelden nok for å selge ut et eiendomsprosjekt. Vi har lang erfaring med effektiv markedsføring av små og store bolig- og næringsprosjekter og hjelper deg fra A til Å.
Erfaringsmessig bør man beregne mellom 20.000 og 50.000 kr i markedsføring for å få solgt en enhet i et boligprosjekt. Vi utarbeider forslag til medieplan med tilhørende budsjett til hver kampanjeperiode og kanal. Etter godkjenning sørger vi for gjennomføring av planen, ofte i nær dialog med megler.
I boligprosjekter er det naturlig å tenke et kampanjeløp i fire perioder:
Teasingfasen, 2-3 mnd før salgsstart.
Salgstart, med lansering av full boligvelger og prislister, ofte i kombinasjon med salgsmøte og evt bruk av forkjøpsrett.
Oppfølging, om nødvendig, for å selge nok til å vedta byggestart.
Salgsfinale, når byggestart er i gang og innflytningsdato er satt.
Avhengig av målgruppe er det naturlig å tenke et spekter av kanaler: både fysisk og digital avis, finn.no, sosiale medier, bannerannonser, film og innholdsmarkedsføring.
Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg med å få ditt neste eiendomsprosjekt til å fly? Kontakt Hugo for en uforpliktende prat.