Reklamekampanjer

De fleste av oss scroller mer enn "200 meter" på mobilen, hver dag. Det er en realitet! Vi konsumerer en utrolig mengde innhold – og du som annonsør har omtrent 1 sekund på på deg til å få leseren til å stoppe opp og legge merke til din kampanje og ditt budskap.

Vi som konsumenter er blitt særdeles kresne på vår egen tid. Vi bruker i hovedsak tid på innhold som er målrettet på våre behov og interessert. Vi leser innhold som vi finner interessant da det gjerne appellerer til våre behov. 

Ha fokus på målet

Alle kampanjer bør ha et mål. Det er først da vi i etterkant kan si at vi har lykkes – eller ikke. Derfor lager vi alltid en kampanjebrief sammen med kunden. Da går vi gjennom mål, KPI-er, formålet med kampanjen, hva fokus bør/ikke bør være, etc. Vi ser gjerne på merkevareplattformen til kunden og vurderer det som tidligere er gjort. Basert på dette utformer vi et kampanjekonsept og forslag til hvordan ideene best kan "tas ut" ut i ulike kanaler

Få automatiske rapporter og mål effekt

Basert på KPI-er kan vi sette opp automatiske rapporter som følger og analyserer trafikken. Vi ønsker innsikt i hvor mange som klikker, fra hvilke annonser og plattformer de kommer, hvor mange som har lest, hvor lang tid de har brukt på innholdet og, ikke minst, hvor mange konverteringer vi har oppnådd i form av leads eller salg. Måleverktøyene hjelper oss til å se hvilke annonser og kanaler som genererte mest trafikk. Med slik innsikt kan kan kampanjen optimaliseres i kampanjeperioden. Samtidig kan strategien i neste kampanje baseres på fersk kunnskap og fakta.

Lyst til å kjøre en kampanje som skaper resultater? Da er det bare å ta kontakt med Hugo!