Et eiendomsprosjekt er som en merkevare på speed: I løpet av svært kort tid skal prosjektet oppnå høy kjennskap i målgruppen, og mange skal bli så begeistret at de ønsker å investere alle sparepengene sine - og mer til - for å bosette seg akkurat der.
Eiendomsprosjekter trenger derfor en logo/profil som effektivt formidler hva som er attraktivt med akkurat dette prosjektet, og skaper de rette assosiasjonene hos målgruppen.
Første steg er en oppstartsworkshop for å utarbeide kreativ brief. Her deltar et relevant team fra eiendomsutvikleren, gjerne også megler og arkitekt, samt rådgiver, designer og tekstforfatter fra oss.
Deretter utarbeider vi forslag til logo, farger, fonter, bildestil og skriver ut en "brand story" – en kort fortelling som oppsummerer essensen av prosjektet. Deretter tas profilen ut på nettside – her bruker vi ofte Properti – samt markedsmateriell som prospekt, annonser og plakater.
Vi samkjører gjerne med 3D-illustratør for å sikre at 3D-bildene er i tråd med profilen, både når det gjelder interiørstil og fargepalett.
Har du et næringsbygg eller boligprosjekt du trenger bistand til? Vår kommersielle leder Hugo har lang erfaring med boligprosjekter og tar gjerne en prat med deg.