8. mars 2025
Skrevet av: Yvonne Aasbø
Nyhet

Elisabeth Tapper ny styreleder i Edge Branding

Edge Branding styrker sin strategiske satsing og vekstambisjoner. Med sin brede erfaring innen merkevarebygging, strategi og digitalisering, vil selskapets nye styreleder, Elisabeth Tapper, spille en sentral rolle i selskapets videre utvikling.

– Edge Branding er et spennende selskap med sterk kompetanse og et tydelig fokus på å skape merkevarer som engasjerer og begeistrer. Jeg har takket ja til styreledervervet fordi jeg ser et stort potensial i selskapet, og jeg ønsker å bidra til videre vekst og utvikling sammen med alle de dyktige menneskene i Edge Branding, sier Tapper.

Solid bakgrunn innen strategi, innovasjon og merkevarebygging

Elisabeth Tapper har en imponerende karriere med lederroller innen markedsføring, strategi og digital transformasjon. Hun har blant annet vært konserndirektør i TINE, Chief Digital Officer i Orkla Health og markedsdirektør i Pierre Robert Group. Hun driver i dag sitt eget strategikonsulentselskap og har styreerfaring fra flere selskaper innen både teknologi, innovasjon og dagligvarebransjen.

Jeg ser frem til å jobbe tett med gjengen i Edge Branding for å styrke selskapets posisjon og videreutvikle de strategiske mulighetene. Det blir spennende å følge byråets reise og bidra til at stadig flere bedrifter får hjelp til å styrke merkevaren sin og vinne i markedet.
Elisabeth Tapper

Perfekt match for Edge Branding

Byråleder og medeier i Edge Branding, Yvonne Aasbø, er svært fornøyd med å få Tapper med på laget:

– Elisabeth og jeg ble kjent da vi begge jobbet som markedssjefer i Nidar/Orkla. Hun har en solid kompetanse innen marketingfaget, har vært kunde hos flere av landets ledende byråer og har en sterk forretningsforståelse og digital ekspertise. Dette er virkelig en perfekt match for Edge Branding, og vi er utrolig glade for at Elisabeth skal hjelpe oss å nå de ambisiøse vekstmålene vi har satt oss.

Med Tapper som styreleder posisjonerer Edge Branding seg enda sterkere i markedet, og selskapet ser frem til en spennende reise med strategisk vekst og innovasjon i fokus.

Foruten Tapper, består styret i Edge Branding nå av digital leder Espen Grimsgaard, kreativ leder Thomas Flogstad og byråleder Yvonne Aasbø. Nylig kjøpte trioen seg opp i selskapet og eier tilsammen i underkant av 90 %.

Les mer: Ledertrioen i Edge Branding kjøper ut investor – sikrer full kontroll over selskapet

Relatert innhold

Elisabeth Tapper ny styreleder i Edge Branding

Nyhet

Er du vår nye Performance-spesialist?

Ledig stilling

Ledertrioen i Edge Branding kjøper ut investor – sikrer full kontroll over selskapet

Nyhet