Yvonne Aasbø (f. 1975) deler sin tid mellom ledelse og rådgivning. Hun brenner for å ta ut potensialet som finnes i virksomheter og produkter ved å skape sterke merkevarer. I industrimekkaet Grenland er det lett å behandle marketing som noe «nice to have», men Yvonnes kjepphest er at det tvert imot er «need to have» – også i B2B, uansett bransje. En sterk merkevare som forstår kundens behov, møter behovene med reelle fordeler OG klarer å kommunisere det gir beviselig økt konkurransekraft!
Yvonne er utdannet siv.ing i produktdesign og har tung erfaring innen innovasjon, konseptutvikling og merkevarebygging. Hun har bl.a vært markedssjef i Nidar/Orkla, strategisk rådgiver i Metro Branding og daglig leder i Huldresølv. I sistnevnte rolle snudde hun en negativ utvikling til hele 40 % vekst på 2 år – gjennom nettopp helhetlig merkevarebygging. Noe annet Yvonne er veldig stolt av er prisen «Årets Smash!» – for sitt smashing gode humør, samt en litt over gjennomsnittet interesse for mote og trender…