19. mars 2024
Skrevet av: Gina Olsen
Nyhet

Esso Energi velger Marketing for Hire

“Marketing for Hire” har blitt en populær tjeneste, drevet frem av at stadig flere bedrifter ser behov for spisskompetanse innen markedsføring, digital tilstedeværelse og organisk synlighet. Vi er svært glade for å kunne dele nyheten om at vår nyansatte markedsfører, Gina Olsen, er engasjert som Marketing for Hire og markedssjef for Esso Energi.

– Edge Branding tilbyr bred og sterk kompetanse, og det er vanskelig å finne én person som innehar all denne kunnskapen. I tillegg har vi ikke behov for en 100 % markedsressurs i Esso Energi - ennå, sier forretningsutvikler Jan Erling Nilsen i Esso Energi.

Les mer: Nettside med enkelthet i fokus

Sikre høy synlighet i markedet og bidra til videre vekst

Gina vil spille en sentral rolle i å styrke Esso Energis kommunikasjonsavdeling med sin ekspertise innen merkevarestrategi, digital markedsføring og organisk synlighet i sosiale medier. Dette gir Esso Energi en spennende mulighet til å dra nytte av en dedikert ressurs med bred og sterk kompetanse, samtidig som de opprettholder fleksibilitet.

Esso Energi tilbyr bedriftskunder førsteklasses drivstoff og relaterte produkter til attraktive priser, støttet av en dyktig salgs- og kundeserviceavdeling. Med organisasjonens kontinuerlige vekst og en betydelig satsing på salg, har markedsføringen blitt nedprioritert. Ved å benytte seg av Marketing for Hire-konseptet, har Esso Energi funnet en optimal løsning for å tilføre avdelingen økt kapasitet og kompetanse, og dermed sikre høy synlighet i markedet.

Les mer: Marketing for Hire

Marketing for Hire gir fleksibilitet, ekspertise og “et helt byrå på kjøpet”

Yvonne Aasbø, byråleder i Edge Branding, ser på Marketing for Hire som “win-win”.

– Marketing for Hire gir oss stabile inntektsstrømmer og sikrer et langvarig forhold til kundene våre. Bedriftene får tilgang til nødvendig ekspertise og fleksibilitet, samtidig som de drar nytte av hele det sterke faglige fellesskapet som vi har i byrået. Vi har en unik delingskultur, og kollegaer er raske til å bidra når markedssjefen trenger idéer og sparring ute hos kunde. Bedriften får virkelig “et helt byrå på kjøpet”, sier Yvonne.

Relatert innhold

Julefrokost med en Edge 5. desember

Arrangement

Slik skaper du en vellykket profilkampanje

Blogg

Oliver (18) starter som lærling hos Edge Branding

Nyhet