Frier Vest

Viderefører industrieventyret

Industrivirksomhet i mer enn 1000 år har vist at områdene rundt Frierfjorden er ideelle for eksportrettet industri. Nå skal Frier Vest bli Norges nye, grønne industri- og næringspark, med flere tusen mål tilgjengelig. Dette må beslutningstakere i inn- og utland få vite om!

Utfordringen er at akkurat nå består Frier Vest av pukk og skog. Det er lite som vitner om den imponerende infrastrukturen som skal bygges, med ingredienser som smarthavn og autonome transportårer.

Frier Vest ønsket derfor en profilfilm som presenterer prosjektet på en lettfattelig måte og skaper begeistring og lyst til å bli med på reisen mot morgendagens industriområde. Målgruppen er primært beslutningstakere innenfor industri og næring som er på jakt etter nye arealer. Disse finnes i inn- og utland.

Vår løsning går ut på å benytte Frier Vest sine ansatte - Geir Vala, Petter Ellefsen og Hege Svendsen - til å fortelle historien. Om det som har vært og det som skal komme. Et lerret brukes for å binde de ulike scenene sammen. Resultatet er ekte og personlig. Selv om prosjektet er enormt i både størrelse og vyer, føles det realistisk, oppnåelig og attraktivt.

Filmen er laget i lang og kort versjon, samt norsk og engelsk stemme.

Vi er veldig godt fornøyd med sluttproduktet. Samarbeidet med Edge Branding har vært ypperlig – flinke og kreative folk med høy servicegrad.
Geir Vala, daglig leder Frier Vest

Team

Prosjekteier