Wrightegaarden

Sommeren er reddet!

Det tenkte mange da det ble klart at Wrightegaarden fikk nye eiere og det blir konserter der i sommer også – vi inkludert! Gleden var også stor da vi ble engasjert til å lage en oppdatert visuell identitet, nye nettsider og være ansvarlig for markedsføring og sosiale medier for det som med rette må kalles en institusjon i Langesund.

– Gården må være med, og fargene må være skikkelig freshe, var briefen vi fikk av de nye eierne, med Lars Meling og Teo K. Luisa i spissen.

Og den briefen var det lett å være enig i. Med sommer som hovedsesong, og en maritim lokasjon, var det naturlig å velge en hovedfarge fra den blå skalaen. Den varierte fargepaletten uttrykker liv, bredde og kontraster med hensyn til ulike artister, arrangementer og også sesong – Wrightegaarden skal bli en helårsdestinasjon. Profilenementene er hentet fra byggets vinduer og dører, og symboliserer åpningen inn til «det gøye – der det skjer». Innrammingen består av profilfarger i ulike valører som nærmest «pulserer» – lydbølger som sprer seg utover. Selve gården er rentegnet og forenklet, tilpasset digitale flater.

Nettsidene har fokus på høy brukervennlighet, og gjøre det så enkelt som mulig å se programmet og kjøpe billett. Gå til wrightegaarden.no

I skrivende stund jobber Anniken, som innleid "marketing for hire", med siste detaljer i markedsplanen, som rulles ut fortløpende. Vi gleder oss til en herlig sommer på Wrightegaarden!

Team

Prosjekteier

Anniken Grotnes
Rådgiver/fagansvarlig digital markedsføring
anniken@edgebranding.no 452 13 413