1. juli 2022
Skrevet av: Yvonne Aasbø
Nyhet

Med en Edge

Det har vært mange navnebytter i konsernet vårt de siste månedene, og jeg tipper ingen er overrasket over at vi er neste i rekka. ;-) Siden vi foretrekker å bruke tid på kundene våre fremfor interntid, gjør vi det enkelt og blir til Edge Branding.

Det meste vi gjør handler på en eller annen måte om å skape sterke, lønnsomme merkevarer, og vi gjør det med en snert, eller "edge" om du vil.

Vår nye visuelle identitet bærer også preg av at vi setter kundene først:

– Når kundene våre skinner, skinner vi. Derfor ønsket vi et visuelt uttrykk som lar jobbene vi gjør for våre kunder stå frem. Vår egen profil er minimalistisk og nedtonet og fungerer som en slags “passepartout”, sier kreativ leder Thomas Flogstad.

– Sort og hvit er hovedfarger, med et knippe pasteller som støttefarger. Noen oppfatter kanskje designere og reklamefolk som arrogante. Vi ønsker å være stikk motsatt: Varme, tilgjengelige, hyggelige … Og ekstremt opptatt av kvalitet. Det vi lager skal fungere og ha effekt. Hvis ikke, er det penger ut vinduet! Derfor må vi tørre å utfordre kunden, – på en saklig og hyggelig måte.

Som kunde vil du merke usedvanlig liten forskjell etter navneendringen. Vi lover å være like dedikerte, kreative og løsningsorienterte som før. 

Ønsker du å vite mer om Edge Branding? Jeg vil gjerne hører fra deg!