Nettbutikk med Facebook- og Instagram-integrasjon
PREG er arbeidsinkluderingsbedriften GREPs merkevare og interiørbutikk. De kom til Edge for å få hjelp til å holde butikken åpen 24/7.
PREG ønsket kort sagt en nettbutikk for sine egenutviklede og kortreiste produkter av høy kvalitet, samt butikkens brede utvalg varer fra anerkjente leverandører. Løsningen skulle være enkel å vedlikeholde for kunden – som selv har lagt inn alt av bilder og tekst – og ha en innarbeidet, velprøvd betalingsløsning.
Vi valgte å konfigurere nettbutikkløsningen Shopify, som har integrasjon mot Facebook, Instagram og Google Analytics. Våren 2018 åpnet Instagram for at også norske nettbutikker kan knytte en Instagram post mot ett eller flere produkter i nettbutikken. Når du går inn på detaljer på et produkt i Instagram-posten får du se beskrivelsen, flere bilder og prisen på varen.
Går du med en drøm om å realisere et nettbutikkprosjekt, er det bare å ta kontakt, så tar vi en prat om hvordan vi best kan få til dette sammen. Kanskje koster det mindre enn du tror?