Montel

Nettsiden har blitt en "leadsmaskin"

Montel leverer SAAS-tjenester til den europeiske kraftindustrien. Nylig redesignet vi nettsiden deres for å bli en "leadsmaskin".

Montel er en leverandør av markedsinformasjon innen energisektoren, og leverer analyser, nyheter og data som hjelper kundene deres med å forstå energimarkedet og gjøre kloke valg. Montel ble startet av skiensmannen Tom Nyblin, og har hovedkontor i Oslo. I 2022 ble de kjøpt av Private Equity-selskapet Riverside, som har heftige vekstambisjoner for selskapet. Det har resultert i både ansettelser og oppkjøp og ikke minst store investeringer i marketing for å attrahere flere kunder - fra hele Europa og etterhvert verden.

Nettsiden som vi laget for Montel i 2021 var et stort løft for selskapet. Men nå har den digitale strategien blitt omfavnet av hele selskapet, og ambisjonene høyere.

"Working with Edge Branding was a fantastic experience. Their team ensured a smooth collaboration from start to finish with their organization and proactive approach. The new website they created has significantly improved our digital presence. We highly recommend Edge Branding for their expertise and dedication."
Ann Chang, Head of Growth

En "leadsmaskin"

Marsjorderen til teamet var tydelig: Skap en nettside som er en "leadsmaskin", dvs generere betydelig flere leads enn i dag.

Det er fortsatt tidlig, men 10 dager etter lansering var dette noen av resultatene:

Se Montels nye nettside.

Evaluering og forbedring

Det ligger mye jobb og analyser bak den nye nettsiden. Men, det er bare begynnelsen. Sammen med Montel kommer vi til å nøye overvåke ytelsen, og drive kontinuerlig forbedring på nettsiden basert på markedsinnsikt, brukeradferdsdata og kundetilbakemeldinger.

Team

Prosjekteier