Cemit

Det går alltid et tog

Konsulentselskapet Cemit ble etablert høsten 2018 og har spesialisert seg på å levere produkter og løsninger til hele banesektoren – fra jernbane til bybaner, trikk og industrielle baner. For å få identitetsdesign og egne nettsider på skinner, kontaktet de oss i Edge Branding.

Banesektoren er i vekst. Det investeres tungt innenfor jernbanesektoren. Vinneren er ikke minst miljøet. Det er god miljøpolitikk å pense mer av både person- og godstransporten over fra landevei til bane. Når toget ditt er i rute og alt går som det skal, kan Cemits spisskompetente konsulenter i Porsgrunn og Oslo og deres anerkjente samarbeidspartnere være blant dem som fortjener en takk.

For et nyetablert selskap er tillit alfa og omega. Man har ingen kundecaser å vise til, men må gi potensielle kunder trygghet for at man likevel er en solid, profesjonell og kompetent samarbeidspartner. Da er en god visuell identitet og fine, informative og brukervennlige nettsider viktige verktøy, og noe Cemit valgte å investere i. Det samme var gjennomarbeidede CV'er der både det visuelle og språklige holder høyt nivå, samt LinkedIn-profiler.

I en workshop med Are, Arve og Atle (jepp, innrømmer at det ble bittelitt navneforvirring ;-) ) fra Cemit definerte vi "magien" til det nye selskapet, og staket ut merkevarestrategien: 

En kompetent, fremoverlent, vennlig og visjonær lagspiller innenfor banesektoren.

Med Yvonne som rådgiver, Nora som prosjektleder, Sanja og Trine på design/UX-design og Joachim som programmerer, har Cemit fått en visuell og digital verktøykasse for å bygge en merkevare som skinner. 

Les mer på cemit.com

Takk for solid håndverk og herlig oppfølging. Alt er blitt tatt godt imot!
Arve Stavrum-Tång, styreleder Cemit