Skien Fritidspark

Aktivitetsarena for alle

Skien Fritidspark hadde et sterkt behov for å fornye nettsiden sin, og vi er stolte over at valget falt på oss som dedikert samarbeidspartner.

Nettsiden de hadde var preget av tung navigering og informasjon som var vanskelig å finne for alle de ulike målgruppene de ønsker å kommunisere til. Noen av de viktigste hovedmålene med ny nettside var derfor å fremheve og bygge merkevare, gjøre den mye mer brukervennlig og potensielt øke antall leads.

Sammen med et team av ekspertise bestående av rådgiver, prosjektleder, kreativ leder, webdesigner og utvikler, startet vi med å gjennomføre en workshop med nøkkelpersoner fra Skien Fritidspark. Her avdekket vi nødvendig informasjon, behov og ønsker fra alle fokusområder i parken.

I videre arbeid oppdaterte vi først eksisterende profil for å skape et mer moderne uttrykk. Etter dette utformet vi sitemap (nettsidekart) og wireframe (trådskisser) som ble grunnlaget for videre webdesign - og til slutt webutvikling. Vi fokuserte på høy brukervennlighet, intuitiv navigasjon, lett tilgjengelig informasjon og spesialtilpassede innganger relatert til konkrete målgrupper.

Team

Prosjekteier

Trine Ruud
Rådgiver/fagansvarlig sosiale medier
trine@edgebranding.no 41 60 32 91