Jeppe Gjesti (f. 1976) har bakgrunn både som art director, grafisk designer, designrådgiver og redaksjonell design. Han har over 20 års erfaring fra både reklame- og designbyrå, og har jobbet med strategisk design og reklamekampanjer for flere store norske og internasjonale merkevarer.
Som designer har Jeppe bred erfaring, med alt fra logo og identitetsdesign, til konseptutvikling og redaksjonell design. Han er lidenskapelig opptatt av funksjonell og effektiv design, i tillegg til sterke konsepter og tydelig kommunikasjon. Jeppe har vunnet flere priser for sitt arbeid for bl.a DNB, Equinor og IKEA.
Jeppe hadde en sentral rolle da Statoil ble rebrandet til Equinor, og utarbeidet blant annet materiell til den internasjonale lanseringskampanjen. Dette inkluderte print og digitale annonser i aviser som Financial Times, og boards på store internasjonale flyplasser.
Utdanning
1998 - 2001 Merkantilt Institutt
Bachelor (Hons) of Visual Communication