30. juni 2023
Skrevet av: Thomas Flogstad
Ledig stilling

Er du vår nye HubSpot-spesialist?

Vi søker en HubSpot-spesialist / rådgiver som skal hjelpe våre kunder med å utnytte dette kraftfulle verktøyet på en optimal måte!

Vi forelsket oss i HubSpot for flere år siden. Endelig fant vi et CRM-system som var brukervennlig, og tilpasset våre behov! Vi gikk gradene fra free, til starter, til professional - og i fjor ble vi HubSpot-partner, og “evangelist”. Nå har vår HubSpot-spesialist fått nye utfordringer, og vi trenger å ansette en person som kan utvikle og drive dette forretningsområdet videre. Vi tror potensialet er stort!

I rollen som HubSpot-spesialist / rådgiver vil du jobbe tett med virksomheter fra et bredt spekter av bransjer og med ulike utfordringer og muligheter. Du vil jobbe med løsninger som bygger ned siloer og skaper reelle verdier på tvers av salg, markedsføring og kundeservice.

Vi tror du har minst 3-5 års erfaring med implementering av CRM-systemer og erfaring med bruk av HubSpot. Du har en sterk forretningsforståelse, og er strukturert og analytisk. Du har høy gjennomføringsevne og samarbeider godt med både kunder og kollegaer.

Arbeidsoppgaver

  • Utvikle HubSpot som forretningsområde – inkludert kundefangst

  • Kartlegge behov for HubSpot og foreslå løsning

  • Kartlegge kundereisen og optimalisere denne

  • Konfigurere og implementere HubSpot i kundens organisasjon og arbeidsflyt

  • Gjennomføre vellykkede HubSpot-onboardinger som fører til langsiktige kundeforhold.

  • Arbeide med Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub og HubSpot CMS.

  • Jobbe tett sammen med Edge Branding sine øvrige rådgivere, designere, utviklere og innholdsprodusenter

  • Overvåke og analysere kampanjeytelse, og gi innsikt og anbefalinger for forbedring.

  • Gjennomføre A/B-testing og bruke datadrevne innsikter for å optimalisere kampanjens effektivitet.

  • Holde deg oppdatert på de nyeste funksjonene i HubSpot, bransjetrender og beste praksis.

  • Designe, implementere og optimalisere inbound-kampanjer ved hjelp av HubSpot

  • Utvikle og administrere automatiserte arbeidsflyter, inkludert lead nurturing og scoring.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Du har en sterk forretningsforståelse og analytiske egenskaper

  • Du er strukturert og har en solid gjennomføringsevne

  • Du har gode samarbeidsevner og er god på formidling

  • Du har erfaring med bruk og implementering av HubSpot

Vi tilbyr

Hos oss får du være en sentral del av et drivende og dyktig team, både faglig og sosialt. Vi har god takhøyde og et sterkt engasjement for jobben, kollegaer, kunder og regionen vår. Alle ansatte får 10 % av tiden sin dedikert til kompetanseutvikling – det er jo tross alt det vi lever av! Vi deltar på seminarer, kurs og konferanser for å få faglig påfyll og nettverksbygging.

Vi starter alltid uka med et felles "mandagsmøte" der vi ser på det vi jobbet med uka før og snakker om hva som skjer i uka som kommer. Møtet avsluttes alltid med "inspirasjon" og "energiboost", et ansvar som går på rundgang.

Den siste fredagen annenhver måned har vi "pizzakveld", der vi går ut og spiser sammen og gjør noe hyggelig. De siste årene har vi dratt på hyttetur på høsten, og i mai i år dro hele byrået til Roma.

Hvis dette høres interessant ut, så ser vi frem til å høre fra deg! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe du lurer på.

Søknadsfrist: 10. august

Søk her